Betaling & Verzending

 

Betaling

Bestelproces

  1. Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Heb je wel een account? Log dan eerst in via de knop “Inloggen”.

  2. Plaats de producten die je wilt bestellen in je winkelwagen door op de rode "In winkelwagen" knop te klikken. 

  3. Na het klikken op de rode "In winkelwagen" knop verschijnt een pop-up venster. Hier kun je kiezen om naar je winkelwagen te gaan of door te gaan met winkelen.

  4. Zodra je jouw bestelling wilt plaatsen, kun je in het pop-up venster kiezen voor “Ga naar winkelwagen” of door rechtsboven op “winkelwagen” te klikken.

  5. In je winkelwagen kun je alle artikelen zien die je in de winkelwagen geplaatst hebt. Hier is het bovendien mogelijk om een kortingscode in te vullen. Klaar om te betalen? Klik op de “Door naar afrekenen” knop.

Betaalmethodes

Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
Je kunt je bestelling betalen met één van de onderstaande betaalmethodes:

✓ iDeal

✓ PayPal

✓ Bancontact

 

Verzending

Levertijd
Bestellingen die op werkdagen voor 16:00u geplaatst en betaald worden versturen wij dezelfde dag nog!
Zon- en feestdagen vallen hier buiten.
✓ Gepersonaliseerde items hebben een afwijkende levertijd. 
✓ In een enkel geval kan door onvoorziene omstandigheden bij de vervoerder vertraging optreden in het afleveren van bestellingen. We raden je hierdoor aan om ruim op tijd te bestellen, zodat je zeker weet dat je alles tijdig in huis hebt. 

✓ Woon je in België of wil je een pakket naar België versturen? Geen probleem, maar houd rekening met een langere levertijd. Pakketten die naar België worden verstuurd, worden binnen ongeveer 2 werkdagen bezorgd.

Verzendkosten
Brievenbuspakketje: €3,95
Pakketpost: €6,95

Bij het afrekenen tonen we alleen de beschikbare verzendopties. Deze worden berekend op basis van gewicht, volume en afleverlocatie.
✓ Vanaf €40,- (na aftrek van kortingen) is de verzending gratis.

Verzenden naar een ander adres
Je kunt in het bestelproces aangeven dat de bestelling op een ander adres bezorgd moet worden.

Afwezig tijdens het bezorgmoment
Dan ontvang je een kaart in de brievenbus waarop je ziet bij welke buren jouw pakket is afgeleverd of waarmee je een nieuwe bezorgafspraak kan inplannen. Wanneer je hier geen gebruik van maakt, dan wordt je bestelling de volgende werkdag opnieuw aangeboden.